welcom to tarfand computer

تمامی ترفندهای کامپیوتر

welcom to tarfand computer

تمامی ترفندهای کامپیوتر

معرفی کتاب

این موضوع صرفا"برای آشنایی دوستان از کتابهای کامپیوتری است نه چیز دیگر!!!!!!

آموزش گام به گام ویژوال بیسیک

تالیف :  مهندس جعفر نژاد قمی، مهندس رمضان عباس نژاد

ناشر : علوم رایانه

چکیده :کتاب فوق در 17 فصل تهیه شده است و عناوین آن عبارتند از: "مقدمه ای بر ویژوال بیسیک"، "بعضی از عناصر ویژوال بیسیک "، "ساختارهای کنترلی "، "آرایه ها "، "زیربرنامه ها و توابع "، "طراحی منو "، "اداره کردن استثنا "، "فایل ها و کار با چاپگر"، "بانک های اطلاعاتی : بخش اول و بخش دوم "، "چندفرمی و گزارش گیری "، "گرافیک "، "چندرسانه ای "، "کنترل های اکتیوایکس و DLL"، "برنامه نویسی ماوس "، "کاربرد توابع API" و "ساخت برنامه های نصب " است. همچنین دو پیوست دریافت اطلاعات به صورت فارسی و معرفی توابع کتابخانه ای را دارد.

برنامه نویسی( الگوریتم، قلوچارت و زبان VB)

مولف :  مهندس منصور ولی نژاد

ناشر : دیباگران تهران با همکاری آموزش و پرورش

چکیده :این کتاب شامل 11 واحد کاری است و عناوین آن عبارتند از: "توانایی درک و شناخت زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک" ، "توانایی ایجاد یک برنامه کاربردی و نحوه ی استفاده از رابط کاربر ویژوال بیسیک" ، " توانایی تعریف انواع متفییرها، ثابت ها و استفاده از عملگرهای ریاضی و رشته ای" ، "توانایی استفاده از دستور شرطی If و عملگرهای مقایسه ای و منطقی" ، "توانایی ایجاد و استفاده از انواع رویه‌ها در ویژوال بیسیک" ، "توانایی استفاده از انواع رویه‌های آماده در ویژوال بیسیک" ، " نحوه ی استفاده از رویدادهای ماوس و صفحه کلید" ، "نحوه ایجاد انواع منو در ویژوال بیس کلی" ، "توانایی انجام یک پروژه عملی" و "زبان تخصصی" است.
 

برنامه سازی 1

مولفان:  علیرضا جباریه، کامبیز جمعدار

ناشر : انتشارات فاطمی

چکیده :این کتاب شامل 7 فصل است و عناوین آن عبارتند از حل مساله و آشنایی با ویژوال بیسیک،انواع داده ها، کنترل برنامه، ساختارهای تکرار، رشته ها و توابع رشته ای، تصویرها، موس و صفحه کلید، پروژه های برنامه نویسی و ضمیمه است. که ضمیمه آن شامل "نصب نرم افزار ویژوال بیسیک"، "مرجع سریع دستورات و توابع ویژوال بیسیک"، "مرجع سریع کنترل ها: مشخصه ها، رویدادها و متدها" و "جدول کاراکترهای ASCII "است.

گام به گام مایکروسافت ویندوز 2000

مترجم :  زهرا متواضع

ناشر : کاکتوس

چکیده :موضوعات کتاب شامل سفری در مایکروسافت ویندوز 2000، استفاده از Help در مواقع نیاز، مدیریت فایل ها و پوشه ها، به کارگیری ویندوز در شبکه، دستیابی و مرور شبکه، ارتباط با دیگران، سفارشی کردن میز کار، به کارگیری ویندوز در حالت متحرک، کار با نرم افزارها و سخت افزارها، حفظ سیستم در حداکثر کارایی است.

کاربرد اکسل(Excel) در تهیه اطلاعات حسابداری مدیریت

مترجمان :  مجتبی پایداری/ ایرج قادری

ناشر : مهربان نشر

چکیده :کتاب فوق در 4 بخش تهیه شده است: در بخش اول مختصر توصیفی در مورد چگونگی کار با رایانه و آشنایی با اجزای آن است. در بخش دوم اهمیت و ساختار فایل های ذخیره شده آمده است. در بخش سوم راه های ایجاد یک نمونه ی کامل اکسل را نشان می دهد و در آن راه های وارد کردن فرمول ها، چگونگی باز کردن پنجره ها و تجزیه و تحلیل آن شرح داده شده است . در بحش چهارم نحوه ی ایجاد صفحه گسترده براساس اطلاعات داده شده در مسائل تشریح می شود.

خودآموز گام به گام Word 97 و تازه های (2002)

مترجمان :  پوپک رحمانی/ منصور متواضع

ناشر : کاکتوس

چکیده :با مطالعه این کتاب می توانید اسنادی را ایجاد و یا ویرایش کنید، صفحات متناسب با وب بوجود آورید، متن های تایپ شده در وب را به صورت پست الکترونیکی ارسال کنید و جدول و ستون و تصویرهایی را کنار آن ها قرار دهید و ... .

خود آمور گام به گام Photoshop 5.5

مترجم :  شیوا عبدی فرزانه پور

ناشر : کاکتوس

چکیده :فتوشاپ نرم افزاری حرفه ای و توانمند در زمینه ی پرداخت تصویر و ویرایش عکس هاست.کتاب فوق در قالب 24 فصل برای 24 ساعت آماده شده است. مطالب کتاب را تصویرهای مناسبی که از محیط فتوشاپ استخراج شده همراهی می کند تا آموزش شکل ملموس تری به خود بگیرد.

تعمیرکار عمومی رایانه شخصی کمک آموزشی(1)

تالیف :  ناصر خسرو پور

ناشر : دیباگران تهران

چکیده :در این کتاب با تشخیص عوامل موثر در محیط، تشخیص ساختمان CPU، نسل های پردازنده، نصب مادربورد، تعمیر و نگهداری ماوس، صفحه کلید، درایو فلاپی، هارددیسک، کارت های اسکازی، کارت های صوتی، دیسک های نوری، مانیتور، مودم، ارتقای نرم افزار سیستم، چاپگرها، کارت ویدئویی و ... آشنا می شوید.

آموزش موسیقی الکترونیکی و میکس صوتی

تالیف :  داریوش فرسایی

ناشر : دیباگران تهران

چکیده :با خلق موسیقی الکترونیکی و (سینتی سایزرها) ، انقلابی شگرف در موسیقی به وجود آمد.از جمله ویژگی های منحصر به فرد این موسیقی امکان خلق صداهای جدید مثل صدای انسان، باد و پرندگان بدون نیاز به نوشتن نت ،امکان ایحاد صداهای فرازمینی، امکان ضبط انواع صداها، ترکیب آن ها، دوباره سازی آن ها با سرعت های متفاوت و ... است. کتاب حاضر در 5 فصل به معرفی و آموزش دو نرم افزار آهنگ سازی Cakewalk Kinetic و Magic music studio می پردازد.

آموزش گام به گام Word xp(2002)

تالیف :  داریوش فرسایی

ناشر : آینده نگر

چکیده :مطالب این کتاب در 8 فصل تهیه شده است: آشنایی با محیط Word و امکانات گوناگون آن و ... ، طرز کار با فایل ها و سندهای محیط Word، اصول کار در محیط Word، تکنیک های پیشرفته فرمت، اسناد مرکب و پیچیده از محیط Word اشیا و گرافیک ها در محیط Word ، ایجاد صفحات وب و ایجاد و کاربرد ماکروها در برنامه Office عنوان درس های کتاب است.

آموزش گام به گام Word 2003

مترجمان :  مسعود پاک نظر

ناشر : دیباگران تهران

چکیده :این کتاب شامل 13 فصل است و و برخی از عناوین آن عبارتند از : ویرایش اسناد، تغییر ظاهر کاراکترها، قالب بندی متن، تغییر زمینه ی اطناد، ارائه متن در چند ستون، کار با نمودارها، تهیه و ویرایش اسناد وب، مدیریت اسناد فرعی و اصلی، سفارش دادن یک منو و ویرایش یک ماکرو است.

آموزش گام به گام PowerPoint 2003

مترجمان :  علی اکبر متواضع ، مهدی علیمردانی

ناشر : دیباگران تهران

چکیده :برنامه PowerPoint ابزاری برای تهیه اطلاعات در قالب نمایش های الکترونیکی، متشکل از چند اسلاید و یا بصورت داده های متنی، شکل ، جدول، نمودار و حتی فایل های صوتی و تصویری است. کتاب حاضر در 15 فصل و شامل: تولید یک نمایش، کار با یک نمایش، کار در زبانه ی Online ، افزودن و تصحیح متن اسلاید، به کارگیری الگوهای طراحی، تغییر رنگ های نمایش، ترسیم شکل، افزودن عناصر گرافیکی، افزودن جدول و نمودار، تولید یک نمایش چند رسانه ای، چاپ یک نمایش، تنظیم چگونگی ارائه اسلایدها و تولید نمایش های وب است.

آموزش گام به گام FrontPage 2003

مترجمان :  علی اکبر متواضع ، مهدی علیمردانی

ناشر : دیباگران تهران

چکیده :برنامه FrontPage ابزاری برای تولید و ویرایش فایل های HTML و صفحات وب محسوب می شود. کتاب حاضر در 10 فصل و شامل: قابلیت های FrontPage، درک نحوه ی عملکرد و مفاهیم این نرم افزار، تولید یک سایت وب برای تبلیغ، افزودن تصویر به یک صفحه ی وب، قالب بندی وب سایت، سازمان دهی فایل ها و پوشه ها، مدیریت یک وب سایت و انتشار یک وب سایت است.

آموزش گام به گام Excel 2003

مترجمان :  علی اکبر متواضع

ناشر : دیباگران تهران

چکیده :با برنامه Excel می توان به امکانات متنوعی چون ذخیره و تنظیم داده های مالی دست پیدا کرد.این کتاب در 14 فصل به آموزش این برنامه پرداخته است.و شامل انجام محاسبات روی داده ها، تغییر ظاهر سند، مرتب کردن داده ها، ایجاد نمودارها، چاپ فهرست های داده و کار با پایگاه داده ها، عنوان های برخی از فصول این کتاب است.

آموزش گام به گام Access 2003

مترجمان :  علی اکبر متواضع

ناشر : دیباگران تهران

چکیده : برنامه Access ، محیطی برای هدایت پایگاه های اطلاعاتی و ایجاد محیطی برای جست و جو و پردازش اطلاعات است. این کتاب در 10 فصل تنظیم شده است و شامل شروع کار با Access ، ایجاد یک پایگاه داده ی جدید، وارد و خارج کردن اطلاهات از یک پایگاه، ساده سازی ورود داده ها به کمک فرم ها، یافتن اطلاعات خاص، دستیابی به اطلاعات دقیق، کار با گزارش ها، تسهیل کار با پایگاه برای دیگران، ایمن نگه داشتن اطلاعات و کار با صفحات و ماژول ها است.

آموزش تصویری ٍOut Look 2003

مترجمان :  مهدی محمدی زنجانی

ناشر : موسسه عابد، نقش سیمرغ

چکیده : برنامه ٍOut Look، برای مدیریت برنامه ی روزانه، ملاقات ها، ارسال بسته های اطلاعات برای شخصی خاص، دریافت ها و ارسال های پیام، خواندن نامه های الکترونیکی و ... تنظیم شده است. این کتاب در 7 بخش به آشنایی با برنامه Out Look، ایجاد یک پیام الکترونیکی، خواندن پیام ها و کار کردن با آن ها، جنبه های پیشرفته کار با پیام های الکترونیکی، سازماندهی تماس ها، کار با تقویم، ایجاد لیست کارها از عناوین بخش های کتاب فوق هستند.

آموزش تصویری Word 2003

مترجمان :  حسین فائزی، حامد کفاش

ناشر : موسسه عابد، نقش سیمرغ

چکیده : برنامه Word ، برای Word محیطی قوی برای تایپ مطالب است که اصطلاحا واژه پرداز نامیده می شود. کتاب فوق در 12 فصل شامل: آشنایی با محیط و منوها، تایپ متن، ویرایش متن، مدیریت اسناد، نمایش و چاپ اسناد، قالب بندی حروف و پاراگراف ها، قالب بنری صفحات، ویرایش پیشرفته ی متن، ستون ها و جداول، اظافه کردن تصویر به سند، ایجاد صفحات وب در Word از عناوین این کتاب می باشند.

آموزش تصویری ٍExcel 2003

مترجمان :  مهدی محمدی زنجانی

ناشر : موسسه عابد، نقش سیمرغ

چکیده : برنامه ٍExcel، برای تنظیم فهرست های مالی، ایجاد صفحات گسترده برای تنظیم ورودی ها و خروجی های انبار و ... آماده شده است. کتاب حاضر در 10 فصل تدوین شده است. شروع کار با اکسل، مدیریت دفترها، ویرایش کاربرگ، قالب بندی داده های کاربرگ، کار با فرمول ها و توابع، کار کردن با نمودار، کار با اشیاء گرافیکی، کار کردن با لیست داده ها، چاپ صفحات در اکسل و ٍExcel پیشرفته ، مطالب و عنوان های بخش های کتاب فوق است.

آموزش تصویری Adobe photoshop Cs

مترجمان :  عابد کفاش ، حبیب فروزنده

ناشر : موسسه عابد ، نقش سیمرغ

چکیده : برنامه فتوشاپ از قوی ترین برنامه های گرافیکی است که برای ایجاد، تغییر و اصلاح صفحات گرافیکی و عکس ها تدارک دیده شده است. کتاب حاضر در 16 بخش شامل معرفی محیط برنامه فتوشاپ، باز کردن یک تصویر ایجاد تصویر جدید، جزئیات نرم افزار فتوشاپ، مفاهیم پایه در فتوشاپ، تغییر اندازه ی یک تصویر، انتخاب بخشی از تصویر و استفاده از ابزارهای برای برش، تعیین حالت رنگ تصویر، ابزارهای رنگ آمیزی و نقاشی، کار با لایه ها، افزودن جلوه های تصویری، فیلترهای فتوشاپ و ...است.

آموزش رایانه

نویسنده :  هما ملک

ناشر : موسسه فرهنگی انتشاراتی راهبردهای سنجش اندیشه

چکیده : مجموعه ی حاضر در پنج جلد، به آموزش رایانه برای دانش آموزان پرداخته است. در این مجموعه، مطالب به صورت مصور، و از ساده به مشکل تنظیم شده اند. آشنایی با اجزای رایانه، عملکرد هر کدام از اجزا، آشنایی با کارهای رایانه، روش نوشتن متن، آشنایی با حافظه ها، تغییر تصویر زمینه ی میز کار، آشنایی با ویروس های رایانه ای، آشنایی با صفحه نمایش رایانه و عنوان های مشابه دیگر، مطالبی هستند که ته کمک شخصیتی به نام "موشی" به دانش آموزان آموزش داده می شوند و کارها را موشی انجام می دهد.

آموزش تصویری Access2003

مترجمان :  حسین فائزی ، حبیب فروزنده

ناشر : موسسه عابد ، نقش سیمرغ

چکیده : Access برنامه ای است که برای ایجاد پایگاه های اطلاعاتی با قابلیت جست و جو، گزارش گیری، چاپ، تنظیم جدول و ... تدارک دیده شده است. کتاب حاضر در 8 بخش به نحوه ی استفاده از نرم افزار Access پرداخته است. اصول کار با Access، ایجاد پایگاه داده و جدول ها، وارد کردن داده ها، تغییر ساختار جدول ها، استفاده از فرم ها، پرس و جو در Access، تهیه ی گزارش و مدیدیت پایگاه داده ها، عنوان های بخش های گوناگون کتاب است.

آموزش اتوکد 2002 برای کاربران کبتدی و با تجربه

مترجم :  احمد عطایی

ناشر : دیباگران تهران

چکیده : برنامه ی اتوکد، یکی از برنامه های قوی و رایج در ترسیم و چاپ نقشه است که در کتاب حاضر، طرز کار با آن به صورت گام به گام آموزش داده می شود. این آموزش از طراحی یک پلان همکف شروع می شود و سپس با ایجاد نماهای جانبی و ترسیم یک پلان سایت، ادامه می یابد و در ادامه، قابلیت های پیشرفته ی اتوکد مورد بحث قرار می گیرد. مطالب کتاب در پانزده فصل تنظیم شده اند: شناخت اتوکد، فرمان های اصلی برای شروع ترسیم، تنظیم یک ترسیم، کشب مهارت های ترسیمی، استفاده از لایه ها برای سازمان دهی ترسیم، دسته بندی اشیاء در بلوک ها، ایجاد نماهای جانبی، اندازه گیری ترسیم، کنترل متن در یک ترسیم، چاپ یک ترسیم اتوکد و آماده کردن اینترنت برای اتوکد، برخی از سرفصل های کتاب آموزشی حاضر هستند. کتاب با سه ضمیمه به این شرح همراه است: برسیمات سه بعدی، مقدمه ای در مورد پیوست ها و گالری اتوکد.

Applies Data Communications

Author : James E.Coldman - Phillip T.RA

Publishing : Microsoft Press

Rightclick -> Save target as ...

Using Information Technology

Author : Brain K.williams and stacey C.Sawyer

Publishing : McGraw - Hill

Rightclick -> Save target as ...

Intergrating Technology in the Classroom

Author : Gary B. Shelly, Thomas J. Cashman, Rachel Biheller Bunin

Publishing : Course Technology Press

Rightclick -> Save target as ...

How The Internet works

Author : Ron white

Publishing : Que

Rightclick -> Save target as ...

How Computers work

Author : Ron white

Publishing : Que

Rightclick -> Save target as ...

computer Today and Tomorrow

Author : Marilyn Meyer and Roberta Baber

Publishing : Que

Rightclick -> Save target as ...

Computer Triangle

Author : Rabert L.Ocman

Publishing : Microsoft Press

Rightclick -> Save target as ...

Computer Science

Author : J.glenn brrookeshear

Publishing : Addison Wesley

Rightclick -> Save target as ...

Computer Concepts

Author : Stephan HAAG- Maeve Cummings- Alan I Rea,JR

Publishing : Microsoft Press

Rightclick -> Save target as ...

Computers

Author : Larry Long - Nancy Long

Publishing : Microsoft Press

Rightclick -> Save target as ...

Computer Confluence

Author : george Beekman

Publishing : Microsoft Press

Rightclick -> Save target as ...

Microsoft Computer Dictionary

Author : Microsoft Corporation

Publishing : Microsoft Press

Rightclick -> Save target as ...
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد